Πολιτική Επιστροφών

Έχετε κάθε δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε παραγγείλει είτε επειδή δεν σας κάνει το νούμερο είτε επειδή αλλάξατε γνώμη. Σε κάθε περίπτωση: ✓Επικοινωνείτε μαζί μας, εντός 10 ημερών, από την ημερομηνία παραλαβής να μας δηλώσετε την πρόθεση επιστροφής και αν θέλετε αλλαγή να σας κρατήσουμε το νέο προϊόν.

✓ Συσκευάζετε το προϊόν, σε σακούλα, όπως το παραλάβατε, με όλα τα συνοδευτικά έγγραφα, κουτί, καρτελάκια κατασκευαστή κτλ. Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή σας. Διαδικασία πρώτης αλλαγής:

✓ Μας το στέλνετε με ACS και δική μας χρέωση (χρέωση παραλήπτη). Διαδικασία περαιτέρω αλλαγών:

✓ Μας το στέλνετε με δικά σας έξοδα και courier της επιλογής σας. Επιστροφή χρημάτων:

✓ Μας στέλνετε και ένα τραπεζικό λογαριασμό (μορφή IBAN) και το ονοματεπώνυμο δικαιούχου, για να σας επιστρέψουμε το ποσό.

✓ Μας το στέλνετε με δικά σας έξοδα και courier της επιλογής σας. Εάν το επιθυμείτε μπορείτε να μας το στείλετε με ACS και δικά μας έξοδα, αλλά θα σας επιστρέψουμε 4,00€ λιγότερα από το ποσό της συναλλαγής μας.

✓ Με το που το παραλάβουμε και είναι στην κατάσταση που σας το στείλαμε, πιστώνουμε το συνολικό ποσό της απόδειξης στο λογαριασμό σας.

Σημειώστε ότι οι μεταφορές γίνονται μέσω e-banking από την τράπεζα Eurobank, με τα έξοδα συναλλαγής να τα μοιραζόμαστε από κοινού (SHA). Σε περίπτωση που μας έχετε δώσει άλλη τράπεζα για τη μεταφορά, ενδεχομένως να υπάρξουν χρεώσεις. Δεν ευθυνόμαστε για τις χρεώσεις που ενδέχεται να σας κάνει ή τράπεζα σας, καθώς αφορά καθαρά τη σχέση σας με αυτή και την πολιτική της. *O πελάτης δεν έχει το δικαίωμα να δοκιμάσει τα προϊόντα πριν υπογράψει ότι παρέλαβε το δέμα, αντίθετα πρέπει να παραλάβει το πακέτο και να γίνει η δοκιμή αργότερα. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν σας κάνει για οποιοδήποτε λόγω θα πρέπει να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά ή μέσω mail και στην συνέχεια γίνεται συνεννόηση με την ταχυδρομική εταιρεία για να καθοριστεί η διεύθυνση και η ώρα παραλαβής του δέματος.